Kevin Costner a Jack Ryannel régi tartozást törleszt

A Jack Ryan: Árnyékügynök című kémthrillerben Kevin Costner játssza a főhős (Chris Pine) mentorát, az öreg, tapasztalt hírszerzőt.Costner nem először találkozik Tom Clancy hőseinek világával, annak idején ugyanis felkérték a Vadászat a Vörös Októberre főszerepére, ám nem fogadta el, így lett Alec Baldwin a film sztárja. S hogy miért mondott le Costner a nagy lehetőségről?

 „Egyszerűen lecsúsztam róla, mert akkor már vagy egy éve készültem a Farkasokkal táncolóra - meséli Costner. - Pénzt toltam bele, összeállt az egész stáb, és ha a Vörös Októbert választom, talán sosem jön össze. Persze akkor mindenki gúnyosan vigyorgott, hogy ja, persze, az a butuska kis indiánfilm, az te a mániád! /A film hét Oscart kapott, ebből Costner hármat producerként, rendezőként és főszereplőként. - a szerk./ Aztán Jack Ryan túllépett rajtam, az elmúlt 25 évben többen is eljátszották, én meg kimaradtam az egészből. Ezért nagy poén, hogy most végül mégis belekerültem, de már öreg rókaként, aki kiképzi a főhőst."
(Jack Ryan: Shadow Recruit - hazai bemutató: 2014. január 16.)
UIP

Megjegyzések