Pankrátornak állna Amerikában Szabó Franciska az Exatlon után

 Franci titkos vágya...

A TV 2 csatornán futó, hatalmas sikerű Exatlon ügyességi vetélkedő egyik döntőre esélyes versenyzője, Szabó Franciska a játék 44. adásnapján bokaszalag-szakadást szenvedett, így neki véget ért a dominikai kaland. A korábbi válogatott, U23-as Európa-bajnok cselgáncsozó hazajött a tengerentúlról és műtét vár rá. Utána folytatná az Exatlon miatt félbeszakított fitneszversenyzői pályafutását, a nagy álma pedig az, hogy az Egyesült Államokban pankrátorként küzdhessen.

– Próbáltam az összes tapasztalatomat átadni a csapatnak, és nagyon remélem, hogy ezen a vonalon tudnak tovább menni. De kicsit még meg kell érkezniük a versenybe nélkülem. Olyanok, mint a kisgyerekek az anyjuk nélkül, picikét elveszettek – mondta el a Dominikán a bajnokok csapatát erősítő Szabó Franciska a Life.hu kamerája előtt az immár nélküle zajló ügyességi vetélkedővel kapcsolatban.

Fotó: TV2/Exatlon

 

A korábbi válogatott cselgáncsozó felidézte a sérülését is:

– Visszanéztem a mozdulatot, amikor bekövetkezett a sérülésem. Számomra nem volt annyira tragikus, belülről azonban a fájdalmak sokkal erősebbek voltak. De nem is feltétlenül csak a fájdalom miatt ordítottam. Azonnal lepörgött előttem, hogy mi történt a bokámmal, eluralkodott rajtam a pánik, mert megértettem, hogy itt vége… Bár azért még reménykedtem, hogy a hitem felgyorsítja a gyógyulási folyamatot, azzal is kiegyeztem volna, ha fájdalommal futok a pályán, csak tudjam fixálni a bokámat.

Szabó Franciska azt is elmondta, hogyan képzeli a további sportolói pályafutását.

– Az elődleges az, hogy meggyógyuljak, minél hamarabb felépüljek, utána pedig szeretnék lefogyni. Ez nem lesz a hátrányomra. A fitneszben szeretném megszerezni a Pro kártyát, ami egyfajta befektetés lenne nekem, hogy megvalósítsam a nagy álmomat. Ez az, hogy Amerikában pankrátor lehessek a WWE-nél.

A World Wrestling Entertainment (WWE) az amerikai tőzsdén jegyzett, magántulajdonban lévő szórakoztató cég, amely elsősorban pankrációval foglalkozik. Ez a jelenlegi legnagyobb és legsikeresebb promotercég a pankráció területén; egy év alatt hozzávetőleg 320 eseményt rendez. Szabó Franciskának a cselgáncsos múltja mellett birkózásban is jelentős tapasztalata van, az elmúlt években rendszeresen indult a magyar bajnokságon. Így a pankráció igazán testhez álló lenne neki. A fitneszben a Pro (profi) kártya pedig a belépőt jelentheti neki Amerikába; nagy az esély rá, hogy küzdősportos múltjával és fitneszbajnokként szívesen látnák a küzdőtéren.

A beszélgetés itt tekinthető meg:

 

Fábik Tibor - www.magyarnemzet.hu

 

 

Megjegyzések